הקמת מועדוני לקוחות – איך זה עובד?

בעידן הצרכנות המודרני, חברות גדולות רוצות לשמור על קשר עם מספר לקוחות רב בדרכים המהירות והפשוטות ביותר. עסקים גדולים יכולים להחזיק אלפים, עשרות אלפים ואף מאות אלפים של לקוחות שרוצים להתעדכן בכל מה שחדש במותגים שהם אוהבים.

אחת הדרכים לעדכן לקוחות במידע היא הקמת אתר רשמי לחברה, שבו היא מדווחת על כל מה שקורה ושחשוב שהלקוח יידע. דרך הקמת חנות חדשה, השקת קולקציה חדשה, מבצעי מחירים ועוד.

בשנים האחרונות, כל עסק גדול מנהל גם נוכחות במדיה החברתית. חברות גדולות נוהגות אף לשכור את שירותיה של חברה מקצועית בתחום ניהול המדיה החברתית, שמנהלת את נוכחות המותג ברשת. ובין היתר חושפת את הגולשים לכל מה שחדש בעסק. האתרים הגדולים של המדיה החברתית הם פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ופינטרסט.

אבל אחת מהדרכים היעילות ביותר להגיע באופן ממוקד אל קהל הלקוחות של כל בית עסק היא ניהול מועדון לקוחות. מועדוני לקוחות הפכו לחלק אינטגרלי מכל עסק המאפשר לבית העסק לשלוט בכל האינפורמציה שהוא רוצה להוציא, ובעזרת ניהול נכון ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב – ועם זאת ממוקד.

איך פותחים מועדון לקוחות?

כל לקוח שמגיע אל בית העסק מקבל הזמנה להירשם למועדון הלקוחות שלכם. אנשים רבים אוהבים את ההרגשה של להיות חלק ממשהו גדול, וכחבר מועדון הלקוחות הוא יקבל הטבות מדי פעם וכן מידע ישיר ועדכני.
ישנם עסקים המבקשים הרשמה באמצעות מספר תעודת זהות על מנת לוודא שאנשים לא יירשמו יותר מפעם אחת וכן כדי למנוע התחזויות. יחד עם זאת, יהיו לקוחות שיירתעו מלהשאיר את מספר תעודת הזהות שלהם.
הפרטים החשובים ביותר הם השם המלא וכתובת האימייל, שאליה ניתן לשלוח דיוורים. מעבר לכך, מידע רלוונטי על הלקוח יכול לכלול גיל, מין, איזור מגורים ומידע נוסף בהתאם לתחום פעילות העסק – כמו תחומי עניין או מידת הבגדים.

איך פונים אל הלקוחות?

דרך יעילה לפנייה ללקוחות שנרשמו היא לשלוח להם (ורק לאחר שחתמו על הסכמתם) מידעון באימייל (ניוזלטר). הניוזלטר הוא למעשה עיתון או מגזין של בית העסק, ובו הוא מפרט את כל מה שחדש ומעניין.
כדי ליצור עניין, כדאי לעצב את הניוזלטר, להכניס תוכן מקורי ומעניין, לשלב תמונות ולתת לקורא ערך מוסף כמו טיפים או מבצעים, וכמובן להשאיר אותם סקרנים לקראת הניוזלטר הבא שייתן להם עוד מידע ועוד הטבות – כלומר לשמור עליהם כלקוחות מרוצים לטווח ארוך

קשר אישי

הערך המוסף הגבוה ביותר עבור לקוח הוא להיות מיוחד. באמצעות מועדון לקוחות יכול בית העסק לשמור על קשר אישי מול הלקוח – לברך ואף להעניק הנחה או מתנה ביום ההולדת, ביום הנישואים, לפנות אליו באופן אישי עם מידע הרלוונטי רק לו ועוד.
בדרך זו יכול בית עסק להגדיל את הסיכויים שהלקוח יהיה מרוצה וימשיך להיות צרכן נאמן במשך שנים רבות.

 

Ipski

Pandora

Pioneer in Machine Tool Manufacturing Leverages AWS for Seamless Operations

About

Pandora is a machine tool manufacturer, headquartered in Waldmössingen, in the south of Germany. SW is a world market leader in the field of multi-spindle machining centers for cutting all types of materials. As a system supplier, SW creates entire manufacturing systems for automobile, construction, and agricultural machinery. SW products are also used by manufacturers of components for fuel cells, medical technology and aerospace. The company focuses on providing software solutions and predictive maintenance for end-to-end analysis, assembly, and optimization of plant data across process flows. Their solution is designed to provide accurate estimation of costs before production begins. The machine tool builder champions the cause of “comprehensive digitization”. SW’s industrial data platform is one of the backbones of the German “Industrie 4.0”, enabling their customers to make smarter data-based decisions.

The business

needs

In a mammoth project, Schwäbische Werkzeugmaschinen GmbH (SW) migrated its digital services platform to AWS. The switch was successfully and seamlessly completed within the deadline. In the process, they are benefiting from an optimization towards serverless applications and Infrastructure as a Service. The tool manufacturer continues to lead the industry with data-based value-added services, for predictive maintenance, optimized machine availability and reduced setup time.

Solution

In a mammoth project, Schwäbische Werkzeugmaschinen GmbH (SW) migrated its digital services platform to AWS. The switch was successfully and seamlessly completed within the deadline. In the process, they are benefiting from an optimization towards serverless applications and Infrastructure as a Service. The tool manufacturer continues to lead the industry with data-based value-added services, for predictive maintenance, optimized machine availability and reduced setup time.

Why De-Facto

In a mammoth project, Schwäbische Werkzeugmaschinen GmbH (SW) migrated its digital services platform to AWS. The switch was successfully and seamlessly completed within the deadline. In the process, they are benefiting from an optimization towards serverless applications and Infrastructure as a Service. The tool manufacturer continues to lead the industry with data-based value-added services, for predictive maintenance, optimized machine availability and reduced setup time.

Summary

In a mammoth project, Schwäbische Werkzeugmaschinen GmbH (SW) migrated its digital services platform to AWS. The switch was successfully and seamlessly completed within the deadline. In the process, they are benefiting from an optimization towards serverless applications and Infrastructure as a Service. The tool manufacturer continues to lead the industry with data-based value-added services, for predictive maintenance, optimized machine availability and reduced setup time.