היתרונות בפלטפורמת ניהול מועדון לקוחות של דה-פקטו:
ניהול מאגר לקוחות:
ניהול פרופיל לקוח וסיווג לקבוצות התנהגות, מעקב פעילות והיסטוריית רכישות, ניהול ארכיון דיגיטלי, ניהול סגמנטציה לפי נתונים אישיים ונתוני מכר, הקמה וניהול תהליכי גיוס וטיוב נתונים ע”י טופסי הצטרפות ודפי נחיתה אינטראקטיביים.
תקשורת עם לקוח:
קמפיינים יזומים , אטומציה בדוא”ל/ SMS, שיוך קמפיינים לקבוצות התנהגות, שליחת מסרונים לפי אירוע (טריגרים), ניהול תזכורות, ניהול חוקי נגיעה והגבלות שליחה לתקופה, עדכון סרבנים ואינדיקציות מחברות הדיוור, ניתוח תוצאות קמפיין בזמן אמת, היסטורית שליחות עבור כל לקוח ותיעוד.
מבצעים ושיווק פרסונאלי:
מבצעי צבירה ומימוש נקודות, ניהול הטבות בכפוף לזכאויות, ניהול תוקף להטבות ונקודות, הנפקה קופונים אישיים, קמפיינים יזומים/אוטומטים
באימייל/ SMS, הנפקת הטבות ע”פ גובה/היסטוריה רכישות, הנפקת הטבות לפי המלצה “חבר מביא חבר”.
ממשקים ואינטגרציה:
ממשקים לעמדות מכירה On/Off Line, ממשקים לאפליקציה/דפי נחיתה/אזור איש, אינטגרציה עם אתר תדמית/רשתות חברתיות, אינטגרציה עם
עמדות מידע/קיוסק, אינטגרציה עם מערכות ERP, אינטגרציה עם מערכות IVR.
דוחות וכלי בקרה:
מעקב לאחר ביצועים בזמן אמת, מעקב עסקאות לפי סינונים שונים, מעקב שליחות SMS ומיילים, מעקב מבצעים, דוחות ניתוח מכר, ניתוח גרפים לפי
מדדים שונים, מיון וסינון נתוני מכר, ניתוח קמפיינים וזיהוי מהלכים מוצלחים.