קומט את פרוגרס

על החברה

קומט את פרוגרס עוסקת בייבוא ושיווק של צבעים מקוריים לרכב,
חלפים וציוד מתקדם למרכזי שרות הכולל: ייעוץ, תכנון והקמה של מרכזי שירות לרכב.

צרכי העסק

קומט את פרוגרס התמודדה עם אתגר תפעולי לניהול בצורה אחידה ומבוקרת לריבוי מחירים מיוחדים, הנחות ובונוסים ללקוחות  והייתה חסרת כלים יעילים המאפשרים גבייה מלקוחות בתהליכים יזומים ומתוזמן מראש.

פתרון

מערכת מבצעים :  הטמעת מערכת המאפשרת תכנון וניהול מבצעי מכירה והנחות לפי קטגוריות מוצרים, פרקי זמן לקבוצות לקוחות וללקוחות בודדים באינטגרציה מלאה עם מערכת SAP Business One ואפליקציה הזמנות של סוכני שטח.

סליקת כרטיסי אשראי ב SAP Business One: הטמעת AddOn המאפשר תשלום ויצירת קבלות באמצאות סליקת כרטיסי אשראי .

אוטומציה לגביית לקוחות : הקמת תהליך אוטומטי לגביית לקוחות המנוהלים ב SAP Business One באמצאות סליקת כרטיס אשראי המשויך לכרטיס לקוח ויצירת קבלה לאחר שתהליך החיוב מסתיים בהצלחה.

למה  De-Facto

לחברת De-Facto יש את הידע והניסיון הנדרש בשילוב כלים טכנולוגיים הנחוצים על מנת לספק פתרון תואם צרכים בפרק זמן קצר.

סיכום

לדברי שרון ברנשטיין בנימין , חברת דרקטוריון קומט את פרוגרס :

ברצוננו לתת קרדיט לחברה קטנה ומשובחת בשם De-Facto.

עם De-Facto התחלנו לעבוד בשנת 2019 כשהייתי בתפקיד סמנכלית מערכות מידע בחברה.

De-Facto היחידים שידעו לתת מענה לאתגר המבצעים המורכבים שאנחנו מנהלים.  לא רק ידעו להתמודד עם האתגר אלא ששיתפו פעולה עם כל מורכבות נוספת.

ממליצה בחום!!!